Updates

Investeren tijdens de coronacrisis?

We zijn supertrots op ons nieuwe bedrijfspand dat we begin 2020 hebben gekocht! En toch hebben we ons aan het begin van de crisis serieus afgevraagd of we dat wel hadden moeten doen. Er komen nu weinig werknemers over de vloer en klanten mogen er door de coronamaatregelen helemaal niet in. Veel klanten houden bovendien de hand op de knip. Maar onze hypotheek loopt gewoon door.

Voor een aantal ondernemers is dit heel herkenbaar. Zij hebben een tijdje terug een offerte laten maken, maar met de onzekerheid van de coronacrisis zijn ze blij dat ze hun handtekening nog niet hebben gezet.

Wat is tijdens de coronacrisis een goede investering voor je bedrijf?

Het lijkt logisch dat je bepaalde investeringen nu niet doet, maar juist nu is een investering in zichtbaarheid het beste wat je kunt doen. Mensen zitten nu thuis veel achter de computer en op sociale mediaplatforms. Openingstijden worden vaak gezocht: ben je nu open? Maar ze zijn ook opzoek naar diensten en producten. De kans is dus groter dat je wordt gezien. Ook voor de periode na de crisis heb je een voorsprong: mensen kennen je naam en je product of dienst. Reken maar dat klanten dan eerder zaken met jou willen doen.

Online of offline

Zorg ervoor dat je niet stil staat met je bedrijf. Maak jouw bedrijf zichtbaar. Dat kan offline: wij laten nu de belettering doen op ons nieuwe bedrijfspand, want dat maakt van ons pand een opvallende verschijning. Bovendien zijn we op die manier 24/7 zichtbaar.

Maar voor veel bedrijven is juist nu die online zichtbaarheid zo belangrijk! Veel ondernemers hebben nu meer tijd om, in relatieve rust, na te denken over hoe ze als ondernemer (online) voorgesorteerd willen staan.

Hieronder een foto van onze investering in ons nieuwe pand. Wij gaan ook voor offline zichtbaarheid!

QuickOnline bestickering pand

Veel ondernemers, die hun verkoop drastisch zagen dalen, blijken nu bijzonder innovatief. Restaurants bedachten afhaalmaaltijden om thuis op te warmen, of een heuse drive-in. Evenementen zijn niet meer in de buitenlucht, maar verschillende artiesten laten hun publiek online meegenieten. Andere ondernemers geven gratis webinars. En beveiligingsbedrijven zetten nu in op beveiliging van bedrijfspanden die door de coronacrisis vaker leeg staan. Doordat er weinig mensen binnen zijn en er vaak dure apparatuur te vinden is, slaan inbrekers hun slag. En zo zijn er veel meer voorbeelden te noemen. Die innovatieve ideeën en prachtige initiatieven hebben een podium nodig.

Hoe wij deze ondernemers helpen? Door ze online zichtbaar te maken. We denken mee en laten zien waar voor hen de kansen liggen. Ons doel: die ondernemer helpen om zijn investering in online zichtbaarheid op de juiste manier te doen. Zodat meer klanten van hen horen. Optimaal voorbereid voor de tijd ‘na corona’!

Advies of hulp nodig? Neem gerust contact op.

Ik maak liever een afspraak

Neem dan gerust eens contact op met Boyd,
dan plannen we samen een afspraak.